Bygg Torekov

Bygg Torekov: Roslund Tweetade: Tack för kaffet $ACTI

tisdag 31 juli 2018

Roslund Tweetade: Tack för kaffet $ACTI

 
1
Dina höjdpunkter
avatar
Roslund
@rosluund
Tack för kaffet $ACTI
avatar
Alexander AKER
@KongInvest
Känslan när man köpte fingerprint på 500kr för att den haussades av "proffs" i facebook-grupper.
avatar
neköL
@LaserLoeken
Längesen senast, kör löken-stream om typ 10 minuter.



#lökenspelar
avatar
D.W.
@WorkinnDaniel
Är gott värd en trisslott efter den affären #SPOT
avatar
Malcolm S. Rothmaier
@malcolmsvensson
Gick fort från att irländsk banksektor bedömdes som höglönsam och välkapitaliserad till faktisk kris... #lunchläsning
avatar
PizzaTradern
@PizzaTradern
Resultatet i juli blir ca lika bra som maj och juni kombinerat, där jag hade en större svacka. Inte bara resultatmässigt utan även mentalt. Jag skrev ett inlägg där jag berättar om mina rutiner utanför börsen och hur de tog mig ur svackan: blogg.nordnet.se/optimera-dina-…
Se mer på Twitter
Hjälp  |  Återställ lösenord  |  Ladda ned appen
  Twitter International Company
One Cumberland Place, Fenian Street
Dublin 2, D02 AX07  IRELAND
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar