Bygg Torekov

Bygg Torekov: Anders Ölwe Tweetade: Jag har genom åren fått några riktigt stora ut...

tisdag 24 juli 2018

Anders Ölwe Tweetade: Jag har genom åren fått några riktigt stora ut...

 
3
Dina höjdpunkter
avatar
Anders Ölwe
@andersolwe
Jag har genom åren fått några riktigt stora utdelningar, här är mina allra största. Dividends dont lie.
avatar
Tobias Hysén
@hysentobias
Jag lovar ett par signerade skor, till den som kommer sist.. 😂😂😂 twitter.com/barabenpaglenn…
avatar
Albin Kjellberg
@aktiealbin
Vi kör igång vid 20:00! twitter.com/Investeraren/s…
avatar
IFK Göteborg
@IFKGoteborg
Lördagsmatch & familjefest #ifkgbg ifkgoteborg.se/nyheter/a-lag/…
avatar
Skanska i Sverige
@SkanskaSverige
Skanska lyfte hållbarhetsfrågan i Almedalen - Som samhällsutvecklare är det självklart för oss att vara på plats. skanska.se/om-skanska/pre…
avatar
neköL
@LaserLoeken
Känner mig som en prinsessa.

Mvh
Se mer på Twitter
Hjälp  |  Återställ lösenord  |  Ladda ned appen
  Twitter International Company
One Cumberland Place, Fenian Street
Dublin 2, D02 AX07  IRELAND
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar