Bygg Torekov

Bygg Torekov: Avisering från Google – bygg

lördag 31 mars 2018

Avisering från Google – bygg

Google
bygg
Direktuppdatering 31 mars 2018
WEBB
Varför inte bygga en pool?
Välkommen. Välkommen till Bygg Kalmar - här i vår blogg kommer du att kunna läsa om allt som har med bygg och byggbranschen att göra. Är du en riktig hemmafixare bör du definitivt titta in här då och då för att få smarta tips inför snickrandet eller rörläggandet - eller vad det nu kan vara - där hemma.
Google Plus Facebook Twitter Flagga som irrelevant
SagaLundin
Onsdag 28/3 Onsdagens morgon började lite stressigt. Mamma väckte mig typ fem minuter innan byggarbetet skulle börja, så att jag hann få på mig lite kläder. Ja, vad skulle vi nu hitta på?! Det har varit nästintill omöjligt att ta sig in och ut ur mitt rumt, samt till badrummet, med mitt gå-bord och.
Google Plus Facebook Twitter Flagga som irrelevant
Visa fler resultat | Redigera inställningarna för Alerts
Du har fått det här e-postmeddelandet eftersom du prenumererar på varningar från Google Alerts.
RSS Ta emot den här varningen som RSS-flöde
Skicka kommentarer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar