Bygg Torekov

Bygg Torekov: Alex Schulman delade: ALEX SCHULMAN: Vårt protestrop ska bli: "Du är inte min mamma"

söndag 28 maj 2017

Alex Schulman delade: ALEX SCHULMAN: Vårt protestrop ska bli: "Du är inte min mamma"

Dina höjdpunkter
avatar
Alex Schulman
@alexschulman
Min krönika idag, om årtusendets bluff, mors dag, om hur de lurade oss, kvinnorna: ?amp=1
avatar
Polisen Göteborg
@polisen_gbg
2017-05-27 15:10, Bråk, Göteborg Polis larmas till parkeringen vid Slottskogsvallen där 3-4 personer uppges bråk... polisen.se/Aktuellt/Hande…
avatar
Erik Niva
@ErikNiva
Vyn från mitt föräldrahem i Malmberget i precis detta nu. Jag tycker att ni behöver veta det.
avatar
Ray Pruit
@planckmassa
Tyskarna är alltid snabba med att pinka in revir.
avatar
Frölunda HC
@frolunda_hc
Träningen igång på Kreta. #vigerossaldrig #frolundahc
avatar
IFK Göteborg
@IFKGoteborg
TicketForwarding ligger nere. Om någon annan använder ditt årskort idag be din vän gå till huvudkassan på GU #ifkgbg ifkgoteborg.se/Nyheter/2017/M…
Se mer på Twitter
Inställningar  |  Hjälp  |  Avfölj
  Twitter International Company
One Cumberland Place, Fenian Street
Dublin 2, D02 AX07  IRELAND
 
------------------------------------------------

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar